BTC biedt landelijk end-to-end Push-to-Talk met hoge prioriteit van PrioCom. Deze landelijke dienst biedt quality of service en hoge bandbreedte wat ruimte biedt voor innovatie. ChannelConnect ging in gesprek met Ronald Hornover deze missiekritische communicatie.
PrioCom heeft als enige mobiele dienstverlener in Nederland een Quality of Service missiekritische communicatiedienst gelanceerd op het 4G-netwerk van T-Mobile. De vernieuwende dienst voorziet in een toenemende behoefte van veel bedrijven. Voor de nieuwe Push-to-Talk oplossing is volgens PrioCom bewust gekozen voor strategische samenwerking tussen drie partijen. T-Mobile levert de betrouwbare mobiele infrastructuur.
PrioCom biedt missiekritische communicatie als dienst met een eigen sim, valideert robuuste smartphones die verbonden zijn met de Push-to-Talk server die geïntegreerd is in het T-Mobile netwerk en managed deze dienst. En de PrioCom reseller weet hoe klanten werken, kent hun specifieke wensen, rust klanten uit met de PrioCom dienst, robuuste handsets met de Push-to-Talk applicatie en een meldkamer, zorgt voor combinatie met andere klantapplicaties en biedt maatwerk service. De reseller is het aanspreekpunt voor klanten. Deze end-to-end samenwerking maakt de oplossing voor klanten waardevol.
BTC weet als reseller van PrioCom bij monde van directeur Ronald Horn dat klanten blij worden van de vernieuwende oplossing. BTC bedient met 85 medewerkers ruim 2.500 klanten waaronder overheidsorganisaties, gemeenten, politiekorpsen, organisatoren van evenementen, maar ook bouwsector, zorgsector en havenbedrijven. “Dit type organisaties gebruikt doorgaans hun eigen PMR (Private Mobile Radio)-systemen”, weet Horn.