Skip to main content

Bundeling van expertises PrioCom en Odido resulteert in exclusiviteit op het mobiele netwerk


In missie-kritische communicatie is elke seconde dat er eerder actie wordt ondernomen, pure voordeel. De PrioCom-prioriteitsdienst is exclusieve connectiviteit met eigen SIM-kaart, voor organisaties die erop rekenen, dat ze altijd en overal direct en met voorrang kunnen communiceren. Vaak omdat er mensenlevens vanaf hangen. De rol van bedrijfskritische communicatie is ook in de zakelijke wereld niet meer weg te denken. Communicatiebehoeften worden sterker en de manier van communiceren onderling verandert. Hoe kan een organisatie hierop anticiperen? Steeds meer kritieke bedrijfsprocessen kunnen niet zonder betrouwbare communicatie om de kans op calamiteiten of bedrijfsrisico’s nihil te houden. U wilt terecht kunnen vertrouwen op gegarandeerde communicatie.

Samenwerking PrioCom en Odido Business geeft exclusiviteit op het mobiele netwerk

Kees Hol, directeur PrioCom: “Onze jarenlange samenwerking met Odido (voorheen TMobile) laat zien dat we gezamenlijk een unieke kwalitatief hoge dienstverlening aanbieden, die breed inzetbaar is en toekomstbestendig is. PrioCom wil alleen met partners zakendoen die kennis van zaken hebben en innovatie en kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan. Het partnerschap met Odido Business was en is een logische keuze.”

Martijn Teekens, CCO Business vult aan: “Bij Odido willen we liever in een paar diensten uitblinken, dan allerlei zaken half doen. Al vele jaren zijn we op rij bekroond tot een van de beste mobiele netwerken wereldwijd. Daar zijn we trots op en we streven excellente connectiviteit na, no matter what. Met zorgvuldig geselecteerde partners werken we dagelijks voor één doel: toegevoegde waarde leveren voor zakelijke gebruikers. PrioCom is sinds jaar en dag een van onze trouwe partners of choice. Het vakmanschap kenmerkt zich door een uitgebreide specialistische kennis en ervaring op het gebied van bedrijfskritische en missiekritische communicatie.

We hebben beiden een sterke positie in ons marktsegment en genieten een groot netwerk. Allebei bieden we onze klanten een full-servicepakket aan, van advies en exploitatie tot service en onderhoud. Grote technische kennis, een sterk oog voor innovatie en gerichte focus op klanttevredenheid maakt onze samenwerking tot een stevig partnerschap. Waarbij we elkaars portfolio onder klanten onder de aandacht brengen. Zo krijgen onze klanten de combinatie van het beste van twee werelden.”

Advies bij toekomstbestendige en betrouwbare connectiviteit

Teekens vervolgt: “Onze gezamenlijke specialistische kennis en expertise zetten we ook momenteel in voor een adviserende rol bij verschillende overheidsorganisaties. Zij bereiden zich continu voor op toekomstbestendige technologische communicatieoplossingen en vragen specialisten op gebied van connectiviteit om mee te denken over waar de wereld naartoe beweegt.

PrioCom en Odido lopen voorop in de technische ontwikkelingen en trends in 5G connectiviteit. We hebben de stappen in onze samenwerking al uitgekristalliseerd hoe we 5G connectiviteit kunnen combineren met de veranderende klantvraag vanuit missiekritische communicatie.

Of klanten op zoek gaan naar een toekomstbestendig, stabiel netwerk of een missiekritische communicatiebehoefte willen oplossen, ze komen altijd bij Odido en PrioCom terecht. Daarin begeleiden we ondernemers via Odido Next, een strategisch programma om de behoefte, of de noodzaak, van digitalisering voor organisaties in kaart te brengen. Missiekritische communicatie maakt hiervan ook onderdeel uit.”

“Los van elkaar kunnen we de klantvraag niet oplossen. De kracht zit in de bundeling van onze expertises in onze gezamenlijke dienstverlening: een mobiele dienst met Prioriteit voor veilige, directe en betrouwbare communicatie met gegarandeerde dekking.”

Odido, Martijn Teekens